Monday, February 1, 2010

Rindu Tok....

 
Tiba2 aku terasa teramat rindu kat tok.....ini la tok aku yang paling aku sayang...dulu aku tiap2 kali cuti sem aku balik jaga tok...tok selalu tnye mak dgn ayah bila aku balik cuti...aku selalu ingat kat tok..bila dekat cuti sem aku cepat2 nk balik umah sb blh aku balik umah tok...time aku tamat belajar aku nk balik umah tok...aku tahu tok dah sakit2.. lepas tu aku pergi krusus it kat kl...dah tamat krusus aku nk balik jaga tok....ptg tu aku dgn ayah mak semua memg nk balik umah tok sb nk hntak aku kat sana utk jaga tok..tapi semua tu dah ditentukan olehNya mak cik coll ckp tok dah tak ada..aku terus menagis dan sedih....tak sempat aku nk jaga tok buat kali terakhir....aku dah tak dapat nak sembang dgn tok dah...mcm2 aku ingat time aku bersama dengan tok....aku rindu kat tok...tok kami harap tok dah maafkan kesalahan kami selama kami jaga dan tinggal dengan tok....Ya ALLAH...kau cucuri Rahmat kepada aruwah tok aku dan Kau tempatkan dia di golongan tempat orang-orang yang beriman...Amin...

No comments: